Quina és la farmàcia amb més aparcament de Berga?

Societat

Es posa en funcionament l’Oficina d’Atenció al Ciutadà del Consell Comarcal

Es posa en funcionament l’Oficina d’Atenció al Ciutadà del Consell Comarcal

El Consell Comarcal del Berguedà engega una Oficina d’Atenció al Ciutadà (OAC) pròpia per tal de millorar el servei d’atenció ciutadana. Les seves funcions seran les d’informar, iniciar tràmits i resoldre dubtes als usuaris del servei.

L’oficina està situada al mateix edifici del Consell Comarcal, que ha patit canvis en l’espai físic per fer possible el nou servei. L’OAC té la voluntat, de cara al mes de setembre, augmentar els tràmits telemàtics i els intermunicipals per tal d’evitar en la mesura del possible els desplaçaments dels veïns de les poblacions del Berguedà. Per això, ja estudien ampliar els canals de servei, per via telefònica o telemàtica a més de la presencial.

Atenció ciutadana Consell Comarcal OAC

Comentaris