Fira Sant Jaume Prats 2018

Especial

La importància de contractar un SEO professional

La importància de contractar un SEO professional

Juan Carlos Díaz és un SEO professional fet a si mateix que ha aconseguit tots els seus objectius a base de esforç i entusiasme. Actualment, a part de la seva pròpia pàgina web, també en gestiona vàries de clients amb la finalitat d’aconseguir que les visites arribin i els contactes entre clients siguin una realitat. T’interessa que faci una ullada al teu projecte? 

Contractar els serveis d’un professional SEO, tal i com es coneix actualment, és una garantia completa d’èxit. Qualsevol empresa que vulgui tenir les millors posicions a Internet (amb una bona gestió campanyes adwords és possible) i esquivar a la competència ha de fer servir aquest tipus de campanyes per aconseguir, amb el menor temps possible, fer-se amb un nom a Internet per davant de la resta de negocis que comercien amb el mateix.

La xarxa s’ha tornat una selva on únicament guanya el qui sap mantenir-se fort durant més temps o té els contactes precisos per aconseguir fer clients sense haver de fer, amb prou feines, un mínim de promoció afegida a les campanyes o productes de novetat. Són tantes les alternatives que hi ha actualment online que ser original s’ha convertit gairebé en missió impossible, però, de quina manera puc destacar per davant dels meus rivals?

Campanyes SEO, la millor alternativa per posar-se el primer

Entre les possibilitats de contractar a un SEO professional actualment es troben les campanyes que poden fer per nosaltres. Sempre que pensem que algú que es dedica a aquest tipus de feina ens ve al cap la quantitat de posicions que podem guanyar i, sobretot, el nostre desig de poder estar al capdamunt amb la web tan fantàstica que hem creat.

Fer SEO o gestionar una campanya a Internet és molt més que arribar a ser el primer. De fet, la quantitat de processos pels quals ha de passar un projecte online per arribar fins allà on tu vols són bastant complicats i, a vegades, fins i tot, no disposem de les eines adequades per tal que tot això esdevingui una possibilitat. A continuació, i amb l’objectiu de veure tot el que es pot fer, et deixem amb alguns punts d’interès:

Cerca de paraules clau (keywords)

La cerca de paraules clau per arribar a posicionar una pàgina web és una de les primeres fases per fer una campanya SEO. Qualsevol professional de la matèria sap com de necessari és un llista de paraules clau per tal que, quan algú busqui contingut, la nostra pàgina sigui la primera que consulti.

Linkbuilding

La Bíblia del SEO gairebé sempre és el linkbuilding. Google considera els enllaços com a petites recomanacions i fer que aquest figurin a altres dominis, diferents als nostre, és una cosa positiva. Hem de buscar backlinks DoFollow ja que són els quins ens passen autoritat i els que interessen per a la visibilitat del nostre projecte. Saps com aconseguir-los?

Selecció del domini

Una de les millores SEO que va començar el 2016, i segueix en funcionament, és l’ús de la paraula clau principal al domini de la web. Si ja hem comprat el domini, aquesta millora del CEO ja no és una opció, però si encara l’hem de contractar el millor és pensar en això com a base del projecte. Per exemple, si parles de series de televisió tota l’estona, no et sembla que la paraula sèrie hauria de formar part de la direcció de la teva web? 

Percentatge de rebot 

Google assegura que el CTR d’una pàgina web és una de les coses més importants. Si un projecte de la mateixa temàtica que el teu es troba situat en una posició més avall però els usuaris cliquen més en aquest lloc, el buscador interpretarà que aquesta informació -sigui pel què sigui- interessa més i serà motiu per situar-se per davant teu. El contingut i el redactat sempre serà el rei!

Juan Carlos Díaz, el SEO que pensa en tu 

Parlant de bons perfils que amb els seus coneixements puguin donar un posicionament nítid al teu projecte online, Juan Carlos Díaz Fundador de SEO professional, és un dels més recomanats. El seu ímpetu i ganes demostren que quan sabem el què volem, podem aconseguir qualsevol cosa.

Després de més de 15 anys dedicats al sector de l’electricitat, es va posar a estudiar pel seu compte tècniques de posicionament web fins aconseguir viure únicament d’aquesta feina. Actualment manté el seu projecte personal però també aconsegueix que pàgines web de clients molt diferents tinguin visites per a guanyar veracitat en la seva marca i bones conversions.

D’entrada pot semblar que estem parlant d’un SEO més que podem trobar a la xarxa, però hem de pensar en la idea que ha convertit en original aquest projecte, el que alimenta dia rere dia: els podcast. Juan Carlos, a més d’escriure i administrar amb molt de gust la seva pàgina web, també realitza petites entrades d’àudio explicant tècniques de posicionament i més coses interessants que tots desitgem conèixer.

Amb la seva veu podràs aprendre des de crear una cuenta de adWords fins a conèixer les darreres garanties que dona el màrqueting online per tal que tinguem una bona promoció del nostre espai. L’originalitat a l’hora de transmetre el contingut juntament amb la passió que té per tot el què fa, ha aconseguit que aquest SEO destaqui per damunt de la resta, fins i tot dels qui van arribar abans.

Si tens un projecte web i has escoltat parlar de SEO, posicionament web i de tot el què s’ha de fer per situar-te en primer lloc a internet, et recomanem que miris diferents blogs de la xarxa per tal de fer-te a la idea de la importància que té aconseguir bones tècniques i contactar amb els millor professionals. Vols fer-li una consulta a Juan Carlos? Segurament ell tindrà un podcast explicatiu del què et fa falta en aquest moment.

Article patrocinat

Comentaris