Quina és la farmàcia amb més aparcament de Berga?

Puig-reig

Puig-reig recupera la cobertura després d’un mes de reclamacions i queixes a Movistar

Puig-reig recupera la cobertura després d’un mes de reclamacions i queixes a Movistar
Vista de Cal Prat, una de les zones afectades de Puig-reig.

Puig-reig ha recuperat la cobertura després de gairebé tot el juny sense internet en moltes llars. Una avaria al repetidor de Cal Teixidor durant la tempesta de divendres de Corpus, dia 1 de juny, va deixar els clients de Movistar al municipi sense connexió a la xarxa i la companyia de telefonia no va solucionar l’incidència fins a finals de la setmana passada, és a dir, a finals de mes.

El repetidor de Cal Teixidor emet senyal al centre del poble i a les colònies més properes (Cal Pons, Cal Prat…). Per això, els residents en aquestes zones han passat un juny infernal, on per a molts l’única manera d’aconseguir connexió era sortint del terme municipal. En declaracions a l’Aquí Berguedà, l’alcalde, Josep Maria Altarriba, ha lamentat que la situació s’hagi allargat tant, i també les pèrdues econòmiques que l’avaria ha causat a molts purreigtencs: “Avui en dia, internet és una eina indispensable per a les rutines de molts catalans”.

El “menyspreu” cap a les zones allunyades de Barcelona

L’alcalde és clar: “Estic convençut que, si això hagués passat a l’àrea metropolitana, s’hagués solucionat molt abans”. I afegeix que al tractar-se d’una empresa privada, l’Ajuntament ha pogut fer “poc més que pressió”. De fet, el consistori ja assegurava dies enrere en un comunicat que la situació s’havia convertit en “un autèntic trasbals que respon a una actitud de desídia o mala fe per part de la companyia”.

Reclamacions en marxa

Les accions per exigir compensacions ja han començat a Puig-reig. El primer pas va ser de l’Ajuntament, que va demanar assessorament a l’Agència Catalana del Consum.

Estic amb tu

Segons ha explicat el propi alcalde després de parlar amb l’Agència, el primer que cal en fer en aquests casos és presentar reclamacions de manera individual, cada llar afectada. Si aquestes reclamacions no funcionen, l’Ajuntament i Consum coordinaran la redacció d’una queixa conjunta cap a la companyia de telefonia mòbil.

Agència Catalana del Consum ajuntament de puig-reig Cobertura Cobertura mòbil Josep Maria Altarriba Movistar

Comentaris