Berguedà Telecom

Societat

El Consell Comarcal, entitat encarregada de la tramitació de l’idCAT al Berguedà

El Consell Comarcal, entitat encarregada de la tramitació de l’idCAT al Berguedà
Oficines del Consell Comarcal del Berguedà

Segons estableix la Ley 39/2015 d’1 d’octubre, els ciutadans tindran l’obligació d’adreçar-se a l’administració pública catalana amb l’idCAT, un certificat digital, a partir de l’octubre vinent. Per aquest motiu, el Consell Comarcal del Berguedà ha recordat a la població que es pot adreçar a les seves oficines per fer el tràmit.

L’idCAT és emès per l’Agència Catalana de Certificació (CATCert), i assegura la integritat i confidencialitat de les transaccions electròniques garantint la identitat de la ciutadania.

Estic amb tu

La tramitació per obtenir el certificat digital s’ha de fer presencialment, adreçant-se a l’Oficina d’Atenció Ciutadana del Consell Comarcal del Berguedà amb el DNI. Després, la persona interessada, pot descarregar-se el certificat digital a qualsevol ordinador, accedint al web propi i anant directament al pas 3 -instal·lació de programari-. També pot dirigir-se a l’ens amb una sol·licitud prèvia, anant al pas 1 -procés de sol·licitud- del mateix web. Una vegada s’hagi finalitzat el procés de tramitació i instal·lació, es pot exportar a qualsevol suport així com replicar-lo a tants ordinadors com es vulgui.

Agència Catalana de Certificació Consell Comarcal del Berguedà idCAT

Comentaris