El primer classificat de la Berga-Rasos-Berga es queda a un minut de fer la millor marca de la caminada

Jordi Armengou va registrar el millor temps en la caminada Berga-Rasos-Berga, que organitza cada any el Club Esquí Berguedà. Armengou va estar a punt d’assolir el rècord. Li va anar d’un minut. Va registrar 2 hores i 58 minuts i la millor marca és 2 hores 57.
A la caminada, hi van participar unes 250 persones. Tot i que el club esperava uns 300 participants, es mostren satisfets perquè la Berga-Rasos-Berga coincidia amb altres actes esportius.
Alguns dels participants van optar per tornar a Berga en el transport que oferia l’organització, i fer només la meitat del recorregut.
Molts dels participants repeteixen any rere any i, per això, els organitzadors consideren que la Berga-Rasos-Berga ja s’han convertit en un clàssic.
La Berga-Rasos-Berga és una prova dura pel desnivell. Tot i això, s’obre a tots els públics.