La Coral de L’Escola Municipal de Música de Berga presenta el tradicional concert de Nadal, que es farà el proper dissabte, 26 de desembre a l’Església de Sant Pere, a Berga. Enguany, han apostat per presentar un repertori original i innovador, on el folklore argentí hi tindrà un paper molt destacat. El concert es dividirà en dues parts. La primera es basarà en la Missa Criolla, de caràcter litúrgic i la Navidad Nuestra, de caire més popular. Aquesta part del concert anirà a càrrec del compositor i músic argentí Ariel Ramírez. Serà una part en la que predominarà la percussió i altres instruments de vent. Ho explica el president de la Coral de l’Escola Municipal de Música de Berga, Dani Perona.
El concert clourà amb la interpretació de nadales tan populars com El noi de la mare, El 25 de desembre o El dimoni escuat. Són unes peces musicals arranjades per Albert Guinovart, i que interpretarà la solista Marta Pagerols amb l’acompanyament de Montserrat Bagarrós, al piano.
El concert estarà dirigit pel músic Gorka Sierra. Actualment, la coral està formada per una trentena de cantaires, que porten tres mesos preparant aquest concert.
Perona espera que al concert hi assisteixin unes 150 persones, aproximadament. El concert de Nadal de la Coral l’Escola Municipal de Música de Berga es farà dissabte, dia de Sant Esteve, a les 7 de la tarda.

