Demà comença la Festa Major de Montmajor. El ja tradicional teatre a càrrec del jovent del poble donarà el tret de sortida a 5 dies plens d’activitats. Enguany, la novetat més destacada és el partit de futbol amistós de diumenge a la tarda entre el Cardona i l’equip local. Josep Corominas, alcalde de Montmajor, s’alegrava ahir a La Terrassa de Ràdio Berga d’aquest esdeveniment. “Estem contents de tornar a disposar del camp de futbol, ja que en trobava en unes condicions que feien impossible la pràctica d’aquest esport”.
A més d’aquest partit de futbol, un altre dels actes principals és el castell de focs de dissabte a la nit, que es torna a fer malgrat les retallades de pressupost. Corominas va explicar que “una ajuda d’última hora” els va permetre mantenir aquest acte tan arrelat.
Dilluns, la tradicional competició de tir al plat i el cinema infantil de la tarda ompliran el dia. Finalment, el ball de tarda-vespre amb Café Trio i l’habitual botifarrada popular posaran punt final a la Festa Major d’enguany.


