Olvan ha posat en marxa aquesta setmana la campanya de recollida d’aliments, material escolar i joguines. L’Ajuntament vol contribuir a ajudar a les persones més necessitades i per això demana la col·laboració ciutadana.
Els aliments que es recaptin es destinaran al banc d’aliments de l’Ajuntament d’Olvan i els gestionaran els Serveis Socials per cobrir les necessitats bàsiques dels veïns que ho requereixin. El material escolar i les joguines, noves o en bon estat, es destinaran a la campanya de Creu Roja.
Totes les botigues d’Olvan i de Cal Rosal, així com també l’Ajuntament del municipi, actuaran com a punt de recollida d’aliments, de material escolar i de joguines.
Per incentivar la participació de la ciutadania i agrair les donacions, la Unió de Botiguers i Comerciants donarà un tiquet de descompte per a compres posteriors per cada donació d’aliments.
I tots aquells que donin joguines o material escolar rebran un tiquet de descompte per assistir a l’espectacle familiar que s’ha programat per al dissabte 22 de desembre. Una activitat que començarà a les 7 de la tarda a l’Ateneu d’Olvan i que consistirà en recitar el poema de Nadal, de la mà del rapsode Ton Vilà, la soprano Marta Pagerols i Helena Martí al piano. I també, Mònica Subirana explicarà contes de Nadal.
A banda d’aquesta proposta, Olvan i Cal Rosal han programat activitats diverses per aquestes festes nadalenques. Dins del programa Viu el Nadal a Olvan i Cal Rosal, aquest diumenge, 16 de desembre, hi haurà quina organitzada per l’AMPA en benefici de l’Escola d’Olvan, a les 5 de la tarda a l’Ateneu. El divendres 28, taller de cuina sense pares, a les 11 a l’Ajuntament. L’endemà, dissabte 29, vetllada poètica, dins del cicle El Món a Olvan, a les 5 a l’Ajuntament. El diumenge 30 arribarà el patge reial. A les 12 del migdia a la plaça Sant Sebastià d’Olvan, i a la 1 a la plaça de l’Estació d’Olvan. Ho organitza la Comissió de Festes d’Olvan i l’ACE Cal Rosal. Ho organitza la Comissió de Festes d’Olvan i l’ACE Cal Rosal. I el dia 5 de gener, els Reis de l’Orient arribaran a Cal Rosal a les 6 de la tarda, i a les 7 a Olvan.



