Els Mossos detenen un jove de Berga quan robava dins una fàbrica abandonada de Cal Vidal

Els Mossos d’Esquadra han detingut aquesta setmana un jove que robava a l’interior d’una fàbrica abandonada de Cal Vidal, a Puig-reig. Segons han informat avui els agents, el dimecres dia 9 els Mossos van ser alertats per un veí de Puig-reig, cap a les 10 del matí, que un noi havia baixat d’un cotxe amb un mall i una bossa d’esport en direcció la colònia Vidal. Dues dotacions s’hi van dirigir i el van enxampar robant a dins de la nau industrial.
El jove duia un mall, una pota de cabra i altres eines. Portava guants i ja tenia una bossa amb material de coure, alumini i ferros extrets de la mateixa fàbrica.
Se’l va detenir com a presumpte autor d’un robatori. Es tracta de Marcos C.D, de 29 anys, de nacionalitat espanyola i veí de Berga. No tenia antecedents policials. Ahir va passar a disposició judicial al jutjat d’instrucció en funcions de guàrdia de Berga i va quedar en llibertat amb càrrecs.