La foto ‘Junts’ il·lustrarà el cartell del Mes de la Solidaritat de Berga

La imatge ‘Junts’, de Jordi Ribera, és la guanyadora del concurs de fotografies que va convocar l’Ajuntament de Berga per anunciar el Mes de la Solidaritat, que serà el març.
Es van presentar al certamen vint propostes, d’entre les quals el jurat va escollir ‘Junts, per il·lustrar el cartell, que és una foto amb una fila de clics de diferents edats i procedències. A més, Jordi Ribera s’emporta un cistell solidari.
I el jurat, format per la fotògrafa Janina Vilana; la tècnica d’Immigració de l’Ajuntament de Berga, Marta Subirana; i la regidora de l’Àrea Social, Maribel Iglesias; també van decidir fer una menció especial al dibuix ‘Pluja’ de Yorgos Konstantinou. Una decisió que es va prendre tenint en compte que es tracta d’una proposta bona que transmet la idea del concurs però que en canvi no és una fotografia sinó que és una il·lustració.
Les altres fotografies finalistes són ‘Una mica d’aigua’, d’Esther Armengou, i ‘Família’, de Berta Serrat.
A més, s’ha obert un concurs via Internet. Al Facebook de Berga Jove es poden veure totes les imatges que es van presentar al concurs i es poden votar a través de ‘M’agrada’. La fotografia que obtingui més ‘M’agrada’ serà la premiada en la categoria ‘Fotografia de Facebook’ i rebrà un cistell solidari.
L’Ajuntament de Berga agraeix la participació al concurs de la foto solidària, una edició que ha comptat amb un bon nombre de propostes i de qualitat, segons les membres del jurat.
Els premis es lliuraran el dia 16 de març, coincidint amb la Fira d’Entitats Socials i de Cooperació.