Bona resposta de visitants a la Fira de Sant Josep de Gironella, un aparador del comerç i el motor

Centenars de visitants van passar ahir per la Fira de Sant Josep de Gironella, la Fira del Motor. I és que en els últims anys, s’ha consolidat com un aparador de vehicles, amb una alta presència de concessionaris que exposen les novetats i les oportunitats.
El motor conviu a Gironella amb el comerç local, les parades d’artesania i alimentació, i les entitats i associacions. En aquest sentit, la Fira de Sant Josep va aplegar una quinzena estands de l’Associació de Comerciants de Gironella, al local del Blat; set concessionaris de cotxes a l’Avinguda Catalunya; més de trenta parades d’alimentació i una trentena més d’artesania i altres productes, i una quinzena d’entitats.
La Fira de Sant Josep, la primera mostra multisectorial de totes les que es fan a la primavera a la comarca, és un bona oportunitat pels comerciants i empresaris, una bona manera de donar-se a conèixer i de mostrar els seus productes. La fira és una eina de promoció per la qual aposta any rere any l’Ajuntament de Gironella i que un any més s’ha tancat amb una bona participació d’estands i una bona resposta de públic.