Miquel del Roig i els Panxocontents actuen aquest divendres a la nit a La General de Berga

El cantautor Miquel del Roig i el grup berguedà Panxocontents actuen aquesta nit a la sala La General, de Berga. El concert l’organitza Creu Roja Joventut i és el recital solidari Camí cap a la pau, que l’entitat programa per cinquè any consecutiu. Els beneficis que se n’obtinguin es destinaran als projectes que té en marxa Creu Roja Berguedà.
El concert començarà a les 12 de la nit i els organitzadors hi esperen una bona afluència de públic. Miquel del Roig ja va ser al concert Camí cap a la Pau de fa dos anys i va tenir una gran rebuda. És un cantautor de l’Ametlla de Mar, antic mestre d’escola, i autor de cinc discos. I els Panxocontents, per altra banda, són una formació berguedana de versions i cançons populars.
Les entrades a taquilla costaran 8 euros. I aquesta tarda de divendres encara hi ha temps de comprar-les anticipades, per 6 euros, al Forn Santa Anna i al bar Cal Negre, de Berga, i al bar Skitx de Gironella.