Berga acull una cursa atlètica infantil, dissabte

Berga acollirà demà, dissabte, una cursa atlètica per a infants nascuts entre el 1997 i el 2009. La prova s’emmarca dins dels actes per a nens i nenes que organitzen els voluntaris de La Caixa juntament amb l’Ajuntament de Berga en la celebració que l’entitat bancària fa del Dia Nacional del Voluntari de La Caixa.
En motiu de la diada, les diferents delegacions que l’entitat té arreu del país organitzen jornades esportives infantils i per als participants hi haurà un berenar popular amb coca i xocolata, obsequis i animació infantil.
Els nens i nenes interessats participar-hi s’han anat apuntant aquests dies a les diferents escoles de Berga i també a través del Consell Esportiu, però demà, dissabte, també hi haurà la possibilitat d’inscriure’s –fins arribar als 200–. Les inscripcions es podran fer al mateix lloc de la cursa, al Passeig de la Indústria de Berga, abans de 2/4 de 6 de la tarda, hora en què començarà la prova atlètica.