L’avianès Marc Coma (KTM) manté amb comoditat la primera plaça en motos del Dakar. Coma va acabar cinquè la desena etapa, ahir dimecres, que recorria 631 quilòmetres entre Iquique i Antofagasta. Joan Barreda va guanyar l’etapa però tot i això és encara lluny de Marc Coma, líder a 44 minuts i 10 segons de Barreda.
Avui, dijous, serà una etapa molt decisiva. Els pilots recorreran el desert d’Atacama entre les localitats d’Antofagasta i El Salvador, amb 605 quilòmetres d’especial.
En cotxes, Nani Roma (Mini) manté el liderat amb 2 minuts d’avantatge sobre Stéphane Peterhansel (Mini). L’etapa d’ahir dimecres la va guanyar Nasser Al-Attiyah (Mini). Carlos Sainz, que no tenia opcions en la general, va abandonar el ra·li per culpa d’un accident en un enllaç durant la desena etapa. El madrileny no es va fer mal, però el seu vehicle va quedar molt malmès.

