La Mini Berga-Rasos-Berga es fa aquest diumenge com a pròleg de la tradicional prova que enguany arriba el 24 de maig

Un any més, torna la Mini Berga – Rasos – Berga. La cursa de muntanya pels més petits que organitza el Club Esquí Berguedà i que es farà, com sempre, a l’estació dels Rasos de Peguera. L’activitat es realitzarà el diumenge 10 de maig a les 10 del matí a la pista de les Dones dels Rasos.

Aquest és un esdeveniment que es fa com a pròleg de la gran prova de l’entitat, molt arrelada a la comarca, la tradicional Berga – Rasos – Berga que enguany se celebra el diumenge 24 de maig.

minirasos2Pel que fa l’activitat infantil d’aquest diumenge, se celebra a partir de les 10 del matí. I es tracta d’una sèrie de curses que es fan a Rasos, amb el suport del Consell Esportiu, i en les categories de cadet, infantil, aleví, benjamí, i prebenjamí. Encara que també n’hi ha pels encara més xics; tal i com ha explicat Miquel Batriu, responsable del Club Esquí Berguedà (CEB) en una entrevista aquest matí a Ràdio Berga i a l’AquíBerguedà.cat.

Els infants i joves que no estiguin inclosos en les llistes del Consell Esportiu, també es poden inscriure a la prova, enviant un correu electrònic a CEB.Berga@gmail.com. Hi haurà un obsequi per a tots els participants.

Les inscripcions de la Berga – Rasos ja són obertes

La Berga – Rasos – Berga, de 25 quilòmetres, ja té – a més – obertes les seves inscripcions. «Hi ha uns 150 inscrits i tancarem les llistes als 400», ha relatat Batriu. Qui hi estigui interessat s’hi pot apuntar al web www.clubesquibergueda.cat.