Mossos d’Esquadra del sector de trànsit de Manresa (Bages) van denunciar penalment, el passat divendres, 26 d’agost, una dona de 54 anys, de nacionalitat espanyola i veïna de Bagà (Berguedà), com a presumpta autora d’un delicte contra la seguretat viària per conduir sota els efectes de l’alcohol.
Els fets van tenir lloc el mateix 26 d’agost, al voltant de les 3 de la tarda. La conductora va perdre el control del seu vehicle en una cruïlla de la sortida de la C-16, en direcció Bagà, i va acabar xocant contra una de les tanques de seguretat. La conductora, que va resultar il·lesa, anava sola i presentava símptomes evidents de trobar-se sota l’efecte de begudes alcohòliques. La prova d’alcoholèmia ho va confirmar: 1,31 mg/l, cinc vegades més del límit permès, que en aquest cas era de 0,25mg/l.
La conductora denunciada haurà de comparèixer davant del jutjat d’instrucció en funcions de guàrdia de Berga quan sigui requerida.





