Pisos eficients i sostenibles, al centre de Berga

Pisos de 100 m², amb 3 habitacions, cuina-menjador, 2 banys (un a l’habitació de matrimoni), quarto de rentar, balcó, ascensor, terrassa i pàrquing opcional. En total, 8 habitatges ubicats al centre de Berga, a la cruïlla entre la plaça Tarascon i el carrer Aurora Betrana.

Pisos equipats amb aerotèrmia

L’alternativa als sistemes convencionals de calefacció i refrigeració que utilitza fonts d’energies renovables, redueix el consum energètic i suposa un important estalvi econòmic a les factures.

Un tret que fa diferencial aquests pisos és la calefacció per aerotèrmia, dissenyada per refrigerar l’habitatge a l’estiu i escalfar-lo a l’hivern, un sistema que requereix d’un baix manteniment i que representa un 25% d’estalvi en el rebut respecte a altres sistemes de gas i fins a un 50% respecte a sistemes de gasoil.

Terra radiant i beneficis per a la salut

En paral·lel, la calor es distribueix per cada habitatge mitjançant un terra radiant. És un sistema de calefacció ocult, que s’instal·la sota el paviment i que reparteix la calor de manera uniforme. El sistema crea una situació de confort a casa i és molt beneficiós per a la salut: no produeix corrents d’aire, redueix molt la pols i, per tant, també evita l’aparició d’àcars. A més, pot representar un 20% d’estalvi a la butxaca respecte al rebut d’un pis amb radiadors.

Ni fred, ni calor: Un edifici totalment aïllat

Cada racó està pensat per mantenir la temperatura de l’interior, tant a l’hivern com a l’estiu. En aquesta línia, les parets exteriors de l’edifici s’han embolcallat per dins perquè facin d’aïllant tèrmic, combinades amb vidres protectors i estructures aïllants d’alumini tant en finestres com en balcons. Tot plegat, amb la idea que cada pis pugui mantenir una temperatura estable, més enllà de si a fora hi fa més fred o més calor.

Reducció del consum i cost energètic

Un altre dels trets d’identitat del nou bloc de pisos de la plaça Tarascon és l’aprofitament de la llum natural per tal de generar el mínim consum i cost energètic. En aquest sentit, les famílies que hi entrin a viure trobaran uns habitatges preparats per funcionar amb llums de baix consum, tecnologia LED, il·luminació regulable, regulació de la temperatura de color (llum càlida o freda que contribueix a millorar la qualitat del son i de la salut en general) juntament amb sistemes per estalviar aigua i la comoditat de les persianes elèctriques.

Màxima qualificació energètica

La suma de tots aquests factors converteix l’edifici en l’obra nova més eficient que s’està construint a la ciutat. El bloc de pisos té la màxima qualificació energètica (A): ja ha passat els primers controls que ho acrediten i, abans que els propietaris hi puguin entrar a viure, tornarà a passar-los per certificar la màxima eficiència.

***Les imatges són una orientació de com pot quedar l’habitatge, un cop acabat. En cap cas són vinculants als acabats finals.***

VOLS SABER-NE MÉS? Truca o envia un WhatsApp al 659 58 57 11.

SERVIOBRES QUERALT SLU
Camí de Sant Bartomeu, 12
Polígon Industrial La Valldan
08600 – BERGA
93 821 42 65
info@serviobres.cat

www.serviobres.com