El ’30 minuts’ de la Patum reuneix 576.000 espectadors

El programa ’30 minuts’ de TV3 sobre la Patum de Berga va reunir 576.000 espectadors i va ser el segon programa més vist de la seva franja, només per darrere del partit Brasil-Costa d’Ivori, que s’emetia per Cuatro.
En concret, el reportatge titulat «Patumaires» va obtenir un 17,8 % de la quota de la pantalla, cinc punts per sobre de la mitjana del dia de TV3.
El reportatge explica com es prepara la Patum i com es viu la festa des de dins gràcies als testimonis del bibliògraf Ramon Felipó, autor de llibres històrics de la Patum; del dissenyador gràfic Sergi Muntaner, coordinador de la Patum infantil; de la farmacèutica Maria Cosp, que salta de ple, del regidor socialista Joan Carles Sosa, que és cap de colla dels nans vells, i del director musical de ‘Chicago’, Sergi Cuenca, músic de la Patum.