Quatre excàrrecs de Reagrupament al Berguedà contradiuen l’actual junta

Exmembres de Reagrupament al Berguedà contradiuen les acusacions de la junta comarcal d’aquesta formació política, dient que les ultimes eleccions van ser manipulades.
En una nota de premsa signada per Albert Torres, Joaquim Espelt, Anna Ibañez i Laia Coma, manifesten que mentre les seves idees que a nivell particular defensaven fa un any continuen intactes, les de Reagrupament han patit una metamorfosi, pel que entenen que els principis de la formació s’han vist traïts o bé han canviat, i que l’esperit de regeneració política que marcava Reagrupament.cat s’ha dissolt en el si d’una junta directiva nacional on han primat les simpaties personals i l’amiguisme.
Els dos excoordinadors comarcals i les dues ex-components de la junta comarcal de Reagrupament al Berguedà, es reafirmen en les seves declaracions d’abandonar la formació per manca de transparència en la informació sobre les decisions adoptades. Deixen clar que les baixes que hi ha hagut al Berguedà són totalment certes i que en breu tots els exassociats enviaran un correu a la formació donant-se de baixa.
Torres, Espelt, Ibañez i Coma, manifesten que són falses les acusacions de Reagrupament al Berguedà, d’intentar manipular les eleccions comarcals, i acusen als actuals responsables de la formació de voler manipular el cens, ja que durant el procés electoral es varen inscriure de forma correcta a Reagrupament, 9 persones, tot i que –segons diuen- a sis d’elles se’ls va negar el dret de participar-hi. També denuncien possibles vincles familiars o laborals entre les tres persones que sí van poder votar i alguns dels components de la nova junta.
Els ex-components de Reagrupament insten a la junta del Berguedà, que si tenen proves de que han instrumentalitzat o intentat manipular les eleccions, les facin públiques i prenguin les mesures oportunes, o callin i deixin de mentir.
Els quatre signants de la nota, acaben dient que, després d’aquest aclariment, donen l’afer per tancat.