Nou robatori a Agrícola Berga. Aquest cap de setmana, uns lladres han forçat la porta d’accés a l’establiment, ubicat al polígon de la Valldan, i s’han endut 12 serres mecàniques de gamma professional. És la tercera vegada en un any i mig que entren a robar a Agrícola Berga i s’emporten sempre serres mecàniques professionals, en aquest últim cas valorades en 7.000 euros.
Els fets van passar la nit de dissabte a diumenge, cap a ¼ de 5 de la matinada. De seguida hi va arribar una patrulla dels Mossos d’Esquadra alertats per la central d’alarmes, però els lladres ja havien fugit amb el botí. De fet, els altres dos robatoris han estat molt similars, mai no s’ha enxampat els autors. Això preocupa a l’empresari, Gerard Sunyer, que diu que la banda està molt preparada i actua amb tanta rapidesa que quan hi arriba la policia ja ha tingut temps de fugir amb la maquinària.
El responsable ha reconegut que malgrat s’hagi invertit en seguretat per dificultar l’accés a lladres no s’ha aconseguit, i que continuaran incrementant les mesures de seguretat per evitar més robatoris, ja que calcula que ja els han robat una trentena de serres mecàniques, de gamma professional. I és que mai no es fixen amb altres productes agrícoles de la botiga.
La denúncia està posada als Mossos però de moment no hi ha hagut detencions, s’està investigant el cas. En aquest sentit, també es demana col·laboració ciutadana: si algú va veure algun vehicle a prop de la nau d’Agrícola Berga al polígon de la Valldan dissabte entre els 4 i 2/4 de 5 de la matinada que ho comuniqui als Mossos.

