L’Ajuntament de Berga i el Patronat de la Patum obren el termini per presentar propostes al concurs de cartells de la Patum. Hi ha temps per enviar les obres fins al 15 de març i s’han de fer arribar a l’Oficina de Turisme de Berga (carrer dels Àngels, 7, 08600). El telèfon és el 93 821 13 84.
Les bases del 39è concurs es poden consultar a la pàgina web de l’Ajuntament de Berga (www.ajberga.cat) o del Patronat de la Patum. El guanyador o guanyadora del concurs rebrà 1.500 euros i el seu cartell serà el que anunciarà les Festes del Corpus d’aquest 2013.
El jurat qualificador farà una selecció d’un mínim de tres cartells finalistes i un màxim de cinc, que se sotmetran a votació popular. Aquests treballs s’exposaran entre el 24 de març i el 7 d’abril a l’Oficina de Turisme de Berga per tal que tothom qui ho vulgui voti pel cartell que més li agradi. Només s’accepta un vot per persona i el més votat serà el guanyador. Es donarà a conèixer el 12 de maig, just després del ple extraordinari de l’Ascensió a l’Ajuntament de Berga per aprovar que un any més hi haurà Patum.
El jurat estarà format pel regidor de Patum, Àngel Guiu; el guanyador del concurs de cartells de l’any passat, Xavier González Morales; l’arquitecta relacionada amb la publicitat i el disseny, Andrea Verònica Quaglia; també Jordi Culell, patumaire i exmembre del Patronat Municipal de la Patum; Manuel Lupión, fotògraf; Joana Adrubau, pintora; i Gemma Rodríguez, llicenciada en Belles Arts i restauradora de la comparseria de la Patum.