Ensurt en un pis del carrer Sardana de Berga (davant del telecentre), concretament el cinquè del número 37. Els fets van passar ahir dijous al vespre, quan un fort soroll i un sacseig va alertar ràpidament a la família i els veïns, que van avisar als serveis d’emergències –Bombers, Mossos i Policia Local– pensant-se que era una explosió de gas. Però va ser una falsa alarma.
Els Bombers van desallotjar tot el bloc, van fer les comprovacions pertinents i van constatar que van petar tubs d’aigua calenta de la calefacció per terra radiant, fet que va fer aixecar unes quantes rajoles del pis.
Els veïns van poder tornar a casa seva cap a un quart d’11 de la nit. Aquest incident al carrer Sardana va fer que el ple de l’Ajuntament de Berga s’acabés abans d’hora, sense l’apartat de precs i preguntes, ja que rebre l’avís dels fets, l’alcalde, Juli Gendrau, i el regidor Ramon Bajona s’hi van desplaçar.



