L’Associació d’Amics del Castell de Berga comença avui les reformes al castell del municipi per millorar els accessos i el seu entorn.
L’activitat, que s’havia d’iniciar el passat cap de setmana, finalment començarà avui, després de que la brigada del Consell Comarcal intervingués en algunes actuacions per assegurar la seguretat dels visitants.
Durant les reformes es faran tasques de de jardineria i neteja que s’allargaran fins divendres. Els voluntaris que hi vulguin participar poden anar a la plaça del Castell a partir de 2/4 de 6 de la tarda. Totes aquelles persones que col·laborin tindran l’arròs del Governador de franc, que se celebrarà el dia 20 al mateix castell en la Commemoració del tercer centenari dels fets de juliol de 1713. Tanmateix, aquells que també vulguin assistir al dinar podran comprar els tiquets al Forn de Santa Anna per un cost de 10 euros.
A més a més, al llarg del dia es faran diferents activitats com ara la caminada pels escenaris de la Guerra de Successió de Berga, que s’iniciarà a les 9 del matí des de la Plaça Sant Joan i la Jornada de Portes Obertes del Castell on els més petits podran participar en tallers de tir amb arc, dibuix o contes.

