FUTBOL
Primera Catalana – Grup 1
La Unió Esportiva Avià ha aconseguit un important triomf a casa davant la Gramanet Milan per un ajustat 3 a 2.
Les imprecisions i el desencert de tots dos conjunts en zona de creació van ser protagonistes de la primera meitat. Malgrat tot, al minut 3 Uri va fer el primer pels avianesos i deu minuts més tard Youssef va aconseguir l’empat per la Gramanet. A partir d’aquí, poca història fins al descans.
A la represa, l’Avià va tornar-se a avançar amb un altre gol d’Uri però la Grama va ser capaç de tornar a igualar el marcador al cap de cop. Amb empat a 2, l’Avià va disposar de nombroses ocasions per tornar-se a posar per davant però no va aconseguir-ho fins al minut 90 i amb un gol in extremis del debutant Oriol Dalmau.
Amb la victòria l’Avià puja un lloc a la taula. A aquestes alçades, els avianesos són quarts, amb 46 punts, i es troben a només 5 de la segona plaça, que aquesta jornada passa a ocupar un Granollers que ha cedit el liderat al Manresa.
I pel que fa al pròxim cap de setmana, la lliga s’atura per Setmana Santa. D’aquesta manera, l’Avià haurà d’esperar quinze dies per intentar acostar-se encara més als llocs de privilegi. Serà al camp del Tecnofutbol, actual 15è classificat, en zona de descens, amb 24 punts.
Consulta els resultats i classificacions de 1a Catalana
Segona Catalana – Grup 4
L’Atlètic Gironella ha guanyat ha aconseguit una nova victòria clara al camp del Tibidabo Torre Romeu per 0 a 3.
Partit dominat de principi a fi pel Gironella. Els gironellencs van gaudir de múltiples ocasions per avançar-se des de l’inici del partit però no va ser fins a les acaballes de la primera meitat que van aconseguir posar-se per davant. Va ser en una bona acció de Muñoz que va rematar a plaer Àngel.
A la represa, la tònica va ser la mateixa i el domini del Gironella va ser protagonista. Fruit d’això, Àngel va ampliar la distància al minut 61 i Jona va sentenciar el partit amb el 0 a 3 amb un gran llançament de falta a falta de 5 minuts pel final.
La victòria manté als de Xavi Posas a la 4a posició però els acosta a la Penya San Pedro i al Sallent, segon i tercer respectivament. Els gironellencs sumen 45 punts, els mateixos que el Sallent i només dos menys que la Penya.
I tornant de Setmana Santa, el Gironella té una prova de foc de cara a la seves aspiracions per jugar la promoció d’ascens. El conjunt del Berguedà rebrà la visita de la Penya San Pedro, que com hem dit és el segon classificat amb només dos punts més que el Gironella.
Consulta els resultats i classificacions de 2a catalana
Tercera i Quarta Catalana
Els resultats els podeu consultar a la classificació de 3a catalana i 4a catalana
FUTBOL SALA
Equip femení, Primera Divisió
El Futbol Sala Femení Gironella ha perdut a la pista del Lacturale Gurpea Orvina per un ajustat 3 a 2.
La primera meitat va començar amb dos equips que es dedicaven a defensar a mitja pista per tal de no cometre errades que propiciessin ocasions de perill. Malgrat tot, el Lacturale va aconseguir fer dos gols pràcticament consecutius abans d’arribar a l’equador de la primera part, col·locant un 2 a 0 en el marcador en escassos segons. Per la seva banda, el Gironella no va gaudir de massa ocasions fins als últims minuts de període.
A la represa, el Gironella va passar a ser el clar dominador del partit i va retallar diferències a través de Cèlia. Tot i això, quan encara faltaven deu minuts per la fi del partit, Irune va fer el gol de la tranquil·litat per les gallegues i el 3 a 1 va pujar al marcador. Finalment, a escassos segons del xiulet final, Ingrid Vieites va fer el definitiu 3 a 2.
Amb aquesta derrota, el Gironella cau una posició. A hores d’ara, el Gironella és 15è, amb 15 punts, i ja té la permanència a 4.
I de cara a la propera jornada, la Primera Divisió Nacional de Futbol Sala Femení també s’atura per Setmana Santa. El Gironella intentarà tornar-se a enganxar a la lluita per la salvació en un enfrontament complicadíssim a casa davant l’Atlètic de Madrid, actual líder de la categoria.
Consulta els resultats i classificacions del futbol sala femení
BÀSQUET
Primera Catalana – Grup 2
El Bàsquet Berga ha perdut a la pista del Club Bàsquet Prat per 71 a 64.
Amb aquesta derrota, la mala ratxa dels berguedans s’allarga. A aquestes alçades, segueixen a la 15a posició i compten amb un balanç de 4 victòries i 21 derrotes en el que portem de competició.
I de cara a la propera jornada, d’aquí quinze dies, el Bàsquet Berga rebrà la visita del Sant Joan Despí, actual 12è classificat, amb 10 victòries i 15 derrotes.
ENTREVISTA
Carles Yuste, responsable del Futbol Sala Ciutat de Berga
El pavelló poliesportiu de Berga és l’escenari de competicions de nombroses disciplines cada setmana. Una d’elles és el futbol sala. Des de fa anys, la capital del Berguedà compta també amb un equip de futbol sala que, actualment, milita al grup 4 de la Segona Divisió Catalana de Futbol Sala.
Per saber més coses d’aquesta entitat, hem tingut als micròfons de Ràdio Berga a Carles Yuste, aquest dilluns. Podeu escoltar-lo a continuació.




