La depuradora de Borredà s’enllestirà a finals de juny i entrarà en funcionament la segona meitat de juliol

Borredà tindrà depuradora aquest estiu. La finalització de les obres està prevista a finals de juny i la posada en marxa de l’equipament, durant la segona meitat de juliol. Aquest dimecres al matí la comissió de seguiment del poble ha visitat l’estació aquest matí i ha comprovat que les obres compleixen els terminis establerts, segons ha explicat l’alcalde, Joan Roma, en un comunicat.

Com cada primer dimecres de mes, la comissió ha fet una sessió de seguiment. Avui, a més, l’ordre del dia incloïa una visita a les obres. A banda dels membres de la comissió, també hi ha participat el director de l’empresa constructora, OMS-SACEDE, el director de les obres i el responsable de seguretat. Durant el transcurs de la visita s’ha explicat als membres de la comissió els detalls del que s’ha fet fins ara i del que queda pendent d’executar.

La visita també ha servit per fer propostes sobre la vegetació a plantar en l’entorn de la ubicació, determinar el color de l’edifici, el tancament perimetral i alguns altres detalls de la instal·lació.

L’alcalde Roma ha recordat que la construcció i posada en marxa de la depuradora és “una de les obres més esperades i desitjades per l’Ajuntament”, ja que suposarà “tornar les aigües depurades a la riera Margansol i tenir el poble equipat amb una depuradora moderna i eficient”.

X