Especial

Bergacomercial recull els tiquets del petit comerç per sortejar vals de compra de 200 euros i àpats en restaurants

Bergacomercial recull els tiquets del petit comerç per sortejar vals de compra de 200 euros i àpats en restaurants

Nova campanya de dinamització del comerç per part de Berga Comercial. La unió de botiguers de Berga recopila, des d’aquesta setmana i fins el 21 de juny, tots els tiquets de compra en botigues adherides a l’associació. Cada tiquet porta el nom i les dades del comprador i entra directament en el sorteig de 8 vals de compra de 200 euros i 20 àpats per a dues persones en bars i restaurants adherits.

En total, Berga Comercial inverteix 4.000 euros en tota aquesta nova campanya. Ja d’entrada, l’entitat posa de la seva butxaca els 1.600 euros que costen els vals de descompte. La resta de despeses són per als 20 àpats que també se sortejaran i en matèria de publicitat per enfortir la campanya.

El president de Berga Comercial, Xavi Orcajo, remarca “el sobreesforç” que està fent l’entitat per reactivar el teixit comercial. Orcajo ha detallat que l’associació ha patit retallades de fins a 5.000 euros de pressupost al llarg d’aquesta crisi. Eren ajuts que la unió de botiguers havia de rebre d’administracions però que finalment han quedat suspesos. “Esperem recuperar-los en algun moment, però d’entrada els hem hagut d’avançar, i ho hem fet perquè creiem que és el que ara necessita el nostre comerç”.

Tres accions de campanya

El sorteig entre els tiquets de compra és la tercera acció de tota la campanya. La primera i la segona ja van començar fa uns dies. D’entrada, es va llançar un vídeo promocional del comerç de la ciutat. “Volíem interpel·lar directament el nostre consumidor perquè som molt conscients que ara mateix els necessitem per reactivar el comerç, i ells ho han de saber”, exposa Orcajo.

La segona acció és una realitat des de fa una setmana, també. Els comerços adherits a Berga Comercial han retolat una frase típica del comerç de proximitat als seus aparadors. Cadascú ha escollit la seva i hi ha de tot: des del ‘ja ho trobarem’ fins al ‘gràcies per venir’. “L’objectiu era destacar el vincle entre el consumidor i el comerç, aquest tema més personal i aquest fet d’acabar sempre les frases amb un ‘gràcies’”.

WhatsApp Image 2020-05-29 at 16.28.26

WhatsApp Image 2020-05-29 at 16.28.38

Article patrocinat Berga Comercial COVID-19 reactivació Xavi Orcajo

Estic amb tu

Comentaris