Els Mossos d’Esquadra van detenir aquest dimecres un jove de 22 anys i un menor d’edat, com a presumptes autors d’un robatori amb violència i intimidació.
Els fets van tenir lloc la tarda del dimarts 16 d’agost. Dos joves, ocultats sota mascareta, gorres i caputxes, van entrar a una botiga de queviures d’Avià just quan aquesta acabava d’obrir, amb l’excusa de comprar uns gelats.
A l’hora de pagar els productes, un dels joves va amenaçar la botiguera amb un ganivet per tal que li donés els diners de la caixa registradora. Després de robar 300 euros, els dos joves van fugir del lloc a peu.
Gràcies a la col·laboració ciutadana, els Mossos van trobar diferents peces de roba utilitzades per perpetrar el robatori i un ganivet amb una fulla de 17 centímetres. Finalment, la Unitat d’Investigació de Berga va poder detenir el passat 24 d’agost els presumptes autors. El major d’edat, a qui no li consten antecedents, va passar el dia 25 d’agost a disposició del jutjat d’instrucció en funcions de guàrdia de Berga. El menor d’edat declararà en els propers davant la Fiscalia de Menors de Barcelona.