Mercè Sallés, nova presidenta de la Cambra de Comerç de Barcelona al Berguedà

La directiva de Transvinyots assumeix el càrrec i agafa el testimoni de Joan Boix, que ha ocupat la presidència de l'ens des del 2014

Mercè Sallés és la nova presidenta de la Cambra de Comerç de Barcelona al Berguedà. L’ha escollit el Ple de la Cambra de Comerç de Barcelona, presidit per Josep Santacreu, a La Llotja de Mar.

Sallés desenvolupa diferents projectes empresarials del sector de la recollida de residus municipals i de la neteja viària sota l’empresa Transvinyots, S.L. Segons apunta la Cambra en un comunicat, «el seu lideratge i la gestió d’aquesta organització li confereix un coneixement extens de la comarca, fruit de seva interrelació amb consorcis i entitats municipals i supramunicipals». La nova presidenta de l’ens també és membre del Patronat de la Residència Sant Josep de Puig-reig.

Mercè Sallés agafa el relleu a Joan Boix, qui ha ocupat el càrrec des del 2014. En les properes setmanes, la presidenta designada nomenarà als empresaris i empresàries que integraran el nou consell territorial els propers quatre anys.