Enhorabona!

L’agost de l’any passat, després de perdre la vicepresidència del Consell Comarcal, Abel Garcia feia el salt a la Diputació. Amb un salari de 5.393,15€ al mes i 14 pagues, Garcia entrava a treballar com a assessor de l’Àrea d’Esports i Activitat Física. Digues-li karma, digues-li porta giratòria, digues-li com vulguis. El fet és que ja se sap que, a les bones persones, els passen coses bones.

Dotze mesos després, Garcia ha tornat a tenir un cop de sort. Amb la investidura de Salvador Illa, Garcia fa el salt a la Generalitat. Serà el secretari general de la conselleria d’Esports. He estat incapaç de trobar retribució econòmica d’aquest càrrec, però m’imagino que deu estar força ben pagat.

Sigui com sigui, i més enllà de les inevitables suspicàcies que això pugui despertar, que algú que viu i treballa al teu municipi sigui escollit per a un càrrec tan important com aquest és sens dubte una bona notícia. Conèixer i estimar el territori et canvia la perspectiva. La sensibilitat de la conselleria d’Esports amb determinats clubs i entitats esportives segur que no serà la mateixa a partir d’ara. Per això, vull donar des d’aquí la meva enhorabona a Sabadell i a Mollet del Vallès, on des de fa molts anys viu i treballa Abel Garcia. Enhorabona!