El capítol d’aquesta setmana d’El Foraster, de 3Cat, ha estat a la Pobla de Lillet. Quim Masferrer ha visitat un dels municipis més grans de l’Alt Berguedà i ha descobert algunes de les anècdotes més divertides que s’hi amaguen. Recupera l’episodi AQUÍ
Durant l’episodi, Masferrer ha quedat aclaparat de la quantitat de ponts que s’han alçat al poble, ha viscut una experiència trepidant amb l’alcalde en un dels ponts, ha conegut les entranyables ànimes que fan possible la televisió local i ha parlat amb la quitxalla del poble, entre altres.
El programa va ser el més vist del dia a Catalunya, amb una mitjana de 457.000 espectadors i amb gairebé 700.000 acumulats, que es van connectar en algun moment de l’emissió.
AUDIÈNCIES | #ElForaster3Cat encapçala la nit dels dilluns!
Lidera el prime time, amb un 23,4% de quota de pantalla i fins a 693.000 espectadors acumulats, a #TV3
És el programa més vist en directe també a la plataforma #3Cat #audiències3Cat #líders3Cat pic.twitter.com/dmFsg8KDV4
— 3Cat Corporatiu (@3CatCorporatiu) December 3, 2024





