La Patum llueix en l’últim migdia de salts a la plaça d’aquest Corpus: les imatges de diumenge de Lluïment

Reviu alguns dels moments de la Patum de Lluïment, des del centre de la plaça i des d'un balcó, amb la galeria d'imatges, captades des de l'objectiu de Paula Soldevila i Pau Torradas per l'Aquí Berguedà.

Última jornada de Patum de l’any. Un cel serè i un sol de justícia han amanit la darrera Patum de Lluïment, que ha tornat a tenir totes les comparses vestides amb les millors mudes i, fins i tot, una guita, la xica, vestida d’administradora, com dijous.

Reviu-ne alguns dels moments, des del centre de la plaça i des d’un balcó, amb aquesta galeria d’imatges, captades des de l’objectiu de Paula Soldevila i Pau Torradas per l’Aquí Berguedà: