El programa El Club de TV3, que presenta Albert Om, connectarà dijous en directe amb la plaça de Sant Pere de Berga. A partir de les 4 de la tarda, la col·laboradora Xantal Llavina, farà connexions des del principal escenari de la Patum però en una hora que no hi haurà festa a la plaça, no serà per transmetre la Patum sinó per fer una convocatòria als ciutadans de Berga i comarca: busquen famílies, de dos membres com a mínim. Volen conèixer famílies de Berga, i si pot ser, que les persones s’assemblin entre elles; per exemple que pare i fill tinguin el nas igual, o que l’avi i el nét tinguin la mateixa fesomia. Si hi ha semblances millor, però si no també poden participar a la crida.
Cada dijous Xantal Llavina viatja en una localitat catalana per fer una crida entre la ciutadania. El tema varia cada setmana, i en aquesta ocasió, a Berga es demanen famílies. Des del programa El Club esperen que la convocatòria d’aquest dijous a la tarda reuneixi un bon nombre de persones.
El Club serà a Berga en plenes festes de Corpus, i per això un tema que no passarà per alt a l’hora d’interrogar les famílies que s’apleguin a la plaça de Sant Pere serà la Patum, com la viuen i com la senten.

