El cel del Berguedà s’ompliarà de parapentistes aquest cap de setmana. Es fa la 14a edició de la Lliga Catalana de Parapent. En aquesta prova, organitzada conjuntament pel club Apa Volem i l’escola de parapent i paramotor Volem d’Avià, els participants sobrevolaran les muntanyes del pre-pirineu, acabant al camp de vol de Can Foubes, a Avià. Paco Guerra, de l’organització.
Els organitzadors esperen reunir uns 70 participants entre les dues categories que té la competició. Proves a les quals Guerra ha convidat a tothom a assistir-hi com a públic. Guerra recomana pujar als Rasos per gaudir plenament de la competició.
Les proves començaràn entre la 1 i les 2 del migdia, tant dissabte com diumenge, des de l’estació d’esquí dels Rasos de Peguera. Qui es vulgui inscriure ho podrà fer de 10 a 11 del matí a l’escola Volem d’Avià el mateixos dies de les proves.



