La cloenda dels Festivals d’Estiu de Teatre de Berga no hauria pogut anar millor. La representació de l’obra ‘Òscar: una maleta, dues maletes, tres maletes’ va aconseguir dissabte penjar el cartell de ‘complet’.
En total, 769 persones van assistir a la funció, 119 de les quals disposaven d’un abonament per a les tres obres del Festival berguedà.
‘Òscar’, de Claude Magnier, compta amb l’adaptació i la direcció d’Abel Folk, que l’ha sabuda fer a mida de Joan Pera, un dels actors principals. El coordinador dels Festivals, Josep Maria Salat, diu que es tracta d’una obra molt ben portada amb un ritme trepidant que es va saber mantenir al llarg de la representació.
Salat també ha destacat la bona rebuda que ha obtingut el cicle, comparant-lo amb el de l’any passat. Aquesta vegada, les obres han funcionat més bé, segons els organitzadors, perquè els actors i les actrius han estat molt mediàtics.
Amb tot, però, Salat remarca que les tres obres d’aquest estiu han estat representacions de qualitat, que han aconseguit fer de la programació dels Festivals una oferta estiuenca, que ha fet que els espectadors s’ho passessin bé.
Fins a l’estiu que ve, encara estan previstes algunes reposicions i algun concert. Però, des de la Taula de Programació de Teatre, diuen que cada vegada costa més que la gent estigui al corrent de les activitats que es fan al teatre, i per això, han optat per impulsar un nou sistema de publicitat. Es tracta d’una base de dades en què hi figuren persones interessades en rebre informació sobre el teatre, i a les quals s’enviaran les pròximes programacions. Els noms i els cognoms, els han recollit a través d’unes butlletes que s’han distribuït aquest estiu entre els espectadors del Municipal de Berga.

