Els artistes i els amants de l’art tenen una cita aquest cap de setmana al convent de les monges de Cal Rosal. S’hi celebra una nova edició del Konvent Punt Zero, un projecte multidisciplinari que converteix l’edifici en un espai de creació cultural, amb propostes arriscades per captar l’atenció dels visitants, segons ha explicat el fotògraf berguedà Jordi Plana.
Es tracta de propostes originals en un espai únic, que obrirà portes tant dissabte, de 3 a 7 de la tarda; com diumenge, d’11 del matí a 7 de la tarda. Es podran veure obres molt diverses a l’antic convent del segle XIX, que formava part del conjunt de la colònia tèxtil de Cal Rosal. L’entorn fa de l’exposició una mostra d’art especial.
El tret de sortida a Konvent Punt Zero 2008 ja es donarà aquesta nit, a 2/4 de 12, amb una festa d’inauguració a la Font del Balç, a Gironella.

