La Nou de Berguedà començarà en les properes setmanes les obres per millorar la imatge del centre del poble

La Nou de Berguedà millorarà la imatge del centre del poble. L’Ajuntament ha obert el concurs per adjudicar les obres per urbanitzar l’aparcament i la plaça del Centre Cívic, al centre del municipi. Aquest és el primer projecte aprovat pel Pla Únic d’Obres i Serveis de Catalunya, el PUOSC, que la Nou posa en marxa i és que segons l’alcalde, Eleuteri Adelantado, es tracta d’una intervenció molt necessària que permetrà arranjar i ordenar aquesta zona.
Es crearan una vintena de places d’aparcament i s’arreglarà una petita plaça per a vianants, així com també s’urbanitzarà tot l’entorn.
Les obres tenen un pressupost inicial de 181.000 euros, dels quals 150.000 s’han pogut obtenir a través de les subvenció del PUOSC. La intenció de l’Ajuntament és adjudicar els treballs en els propers dies i que comencin abans de l’estiu, amb la voluntat que cap a l’octubre estiguin completament finalitzats.