Els Reis Mags d’Orient passen aquest diumenge pel Museu de les Mines de Cercs per recollir la comanda de carbó

Els Reis d’Orient, Melcior, Gaspar i Baltasar, faran parada aquest diumenge al Museu de les Mines de Cercs per recollir la comanda de carbó. La visita de Ses Majestats ja s’ha convertit en tota una tradició, i cada any la seva presència atrau centenars de nens i nenes.
La cita d’enguany serà diumenge a les 12 del migdia. Els Reis entraran a la mina de Sant Romà per recollir el carbó. És de bona qualitat i n’han demanat una quantitat important, que repartiran la propera diada de Reis per les cases dels infants d’arreu del món que no han fet bondat durant aquest any i que, per tant, no es mereixin els regals que han demanat.
Els nens i nenes que ho vulguin podran veure els Reis d’Orient aquest diumenge al Museu de les Mines de Cercs, i ho faran abans que ningú, ja que fins el dia 5 de gener no arriben els Reis amb les tradicionals cavalcades i el repartiment dels regals. Els infants que demà passat s’acostin a Sant Corneli rebran una mica de carbó, però en aquest cas de sucre.