Berga obre avui el parc de Nadal ‘Juguem jugant’

Berga obre avui el Juguem Jugant, el saló de la infància de la ciutat d’aquest Nadal. El certamen, que es fa avui i demà, obre portes a les 4 de la tarda. Les activitats es repartiran als dos pavellons esportius de la ciutat. Hi haurà les activitats habituals de cada any com el rocòdrom, els inflables, tir amb arc, o els tallers de maquillatge, malabars, còmic manga o de fanalets de reis. També hi haurà un simulador de surf, llits elàstics, el planetari i el karaoke, que organitza Ràdio Berga. Tot perquè els més petits de casa gaudeixin amb tot tipus de jocs i activitats.
Avui, el parc de Nadal de Berga comptarà també amb l’hora del conte amb Lydia Canal i l’animació de Dany Màgic. A més a 2/4 de 7, es farà l’actuació del grup Koloraines i demà serà el torn de ‘La Tresca i la Verdesca’ amb l’espectacle ‘Zum’.
Durant aquests dos dies d’activitats hi haurà diferents sortejos, entre els quals el d’una minicadena per als nens i nenes que participin al karaoke d’aquesta emissora.
El preu de l’entrada és de 4 euros per un dia i 7, pels dos. Els acompanyants han de pagar 2 euros per un dia i 3 per tots dos. L’horari tant d’avui com de demà és de les 4 de la tarda a les 8 del vespre.