Obertes les inscripcions per als cursos de català per a adults a Berga

Les persones interessades a inscriure’s als cursos de català per a adults de Berga ho poden fer fins al 24 de setembre. El Consorci per a la Normalització Lingüística i l’Ajuntament de Berga han obert el període de matriculació dels nous cursos, l’objectiu dels quals és augmentar el coneixement de la llengua, tant a nivell oral com escrit.
A més, per a aquells que no poden assistir als cursos presencials hi ha la possibilitat de fer-los a distància, amb un aprenentatge guiat amb un material que s’ha dissenyat específicament. I també s’ofereixen cursos semipresencials per mitjà de la pàgina web parla.cat.
A banda del curs de nivell bàsic, dirigit a persones no catalanoparlants; i del curs superior, que és el nivell D de català, per als que ja tenen coneixements suficients però volen aprofundir en la llengua; també es fan cursos de nivell intermedi i suficiència. Les inscripcions es poden fer els 24 de setembre (de 10 a 1 i de 4 a 6) i el dia 25 (de 10 a 1), al Consell Comarcal del Berguedà.
Per a més informació sobre els cursos podeu trucar als telèfons 93 821 53 31 o bé al 93 821 35 53, o adreçar-vos a les dependències municipals del carrer Voltes de Claris, de Berga.