El Campionat d’Espanya de Trial es tancarà aquest cap de setmana a Cal Rosal. El circuit berguedà acollirà l’última prova de l’estatal aquest diumenge, 17 de novembre, però demà dissabte els pilots ja pujaran sobre les motos per reconèixer una mica les zones.
Aquest any la final del Campionat d’Espanya arriba sense la de Catalunya, ja que a diferència dels altres anys en què es feien simultàniament les dues competicions, ara s’han separat. Aquest fet disminuirà el nombre de pilots que seran a Cal Rosal, però tot i això se n’hi aplegaran i els amants del motor podran gaudir d’una interessant prova, tal com ha comentat a Ràdio Berga Rosa Molina, del Moto Club Baix Berguedà, entitat que organitza la prova. (Escolta l’entrevista clicant l’àudio adjunt)
El pilot de Piera Toni Bou ho té tot de cara per aconseguir la victòria en la classificació general i tancar una altra temporada rodona, amb els dos mundials, els dos estatals i el Trial de les Nacions. Bou té setze punts de diferència respecte el segon classificat, Adam Raga, i només necessita quatre punts per ser campió.

