Navàs enceta una campanya de recollida d’aliments

La Taula Solidària de Navàs organitza una campanya de recollida d’aliments. S’ha posat en marxa aquesta setmana i s’allargarà fins al 14 de desembre. L’objectiu és recollir aliments per fer arribar a les famílies més necessitades. Amb el lema ‘A Navàs hi ha gana’, els organitzadors posen de manifest que “hi ha gana però també ganes de combatre-la, ganes de col·laborar, de compartir”.
Es demana principalment sucre, llet, oli, xocolata, galetes, torrades, llaunes de tonyina o de sardines, préssec o pinya en almívar, pots de llegum, de brou, també productes de neteja personal i de la llar.
Els aliments es poden lliurar a diferents establiments que col·laboren amb la campanya, així com també entitats i escoles de Navàs.