Ahir a la tarda va descarregar una forta pedregada a Puig-Reig, acompanyada de ràfegues de vent. A causa del gran volum d’aigua i pedra que va caure en poques hores, es van produir una gran quantitat de filtracions a terrats i balcons del poble.
A més a més, el poble de Puig-Reig va patir un tall en el subministrament elèctric a causa de la tempesta. El fort xàfec va anar acompanyat de pedra, d’entre 0,5 i 2 centímetres. Malgrat tot, no hi va haver cap afectació greu.
D’altra banda, també hi van haver dues incidències a destacar, la primera a la C-16, en el seu pas per Cercs, on hi va haver un avís d’incident de trànsit, quan un vehicle va circular en sentit contrari. El vehicle però, es va incorporar en el sentit normal de la marxa ràpidament i els serveis tècnics no van haver d’actuar.
La segona, a la Nou de Berguedà, on un vehicle va sortir de la carretera, els seus ocupants, però, van resultar-ne il•lesos.

