El Magnificat de Christoph Schönherr, repertori del Concert de Nadal de l’Escola de Música de Berga

La Coral i l’Orquestra de l’Escola Municipal de Música de Berga oferiran aquest divendres, 26 de desembre, el tradicional Concert de Nadal, que ja forma part de l’agenda nadalenca de Berga. Es farà a les 7 de la tarda a l’església de Sant Pere.

Per a l’actuació d’enguany s’ha escollit el Magnificat de Christoph Schönherr, un repertori poc habitual però pel qual ha apostat l’Escola de Música. Manté un text litúrgic i en llatí però l’estil musical de la composició es mou entre l’estil jazz i gospel, oferint sonoritats i ritmes moderns.

A la primera part de l’actuació, la protagonista serà l’Orquestra de Corda del centre, dirigida per Albert Romero. A la segona, la Coral estarà acompanyada per un conjunt instrumental creat exclusivament per a l’ocasió, i comptarà amb la participació de la mezzosoprano Marta Pagerols i amb la direcció de Jordi Sabata. L’actuació s’acabarà amb la interpretació d’una selecció de nadales populars per a cor i orquestra, amb l’objectiu de posar el toc tradicional a la vetllada.

El Concert de Nadal de l’Escola Municipal de Música de Berga –que es fa sempre el dia de Sant Esteve– s’inclou en el Cicle de Música per a la Ciutat, que programa diferents actuacions amb la voluntat de promoure l’activitat musical a la ciutat.

El preu de l’entrada és de 10 euros i es poden comprar a la pàgina web tincticket.com/concert-de-nadal, o bé a la mateixa església de Sant Pere abans del concert.