La CUP (Candidatura d’Unitat Popular) ha organitzat diferents actes durant aquests dies de campanya electoral. El 27 de setembre tenim cita a les urnes en motiu de les eleccions al Parlament de Catalunya i la CUP hi concorre. Al Berguedà, s’han programat activitats diverses que van arrencar ja el divendres 11 de setembre i que s’allargaran fins al 25.
-Dijous 17 de setembre: a les 7 de la tarda a Castellar del Riu, assemblea de poble. A les 8, a Casserres, xerrada al local cultural sobre ‘Pagesia i alimentació, propostes per la ruptura’, a càrrec de Martina Marcet, ramadera i agroecològica; i Marc August Muntanya, pastor i acordionista; amb presentació de la berguedana Anna Maria Guijarro, número 44 de la llista de la CUP-CC per Barcelona. A continuació, sopar popular.
-Divendres 18 de setembre: acte central de campanya a Berga, a les 6 de la tarda a la plaça de les Fonts. Hi intervindran Manuel Delgado, número 81 de la llista de la CUP-CC per Barcelona; Pilar Castillejo, número 10 de la llista de la CUP per Barcelona; i Anna Alsina, regidora de Berga, que va la número 26. Un cop acabat l’acte hi haurà sopar al Casal Panxo.
-Dissabte 19 de setembre: a les 7 de la tarda a Borredà xerrada a càrrec d’Anna Alsina i Aleix Asensio.
-Divendres 25 de setembre: acte de final de campanya a Berga. A les 7 de la tarda a la pista poliesportiva de Santa Eulàlia hi haurà actuacions musials, botifarrada popular i parlaments.
Durant la campanya electoral la CUP instal·la paradetes informatives a diferents fires i mercats de pobles de la comarca com Guardiola de Berguedà, Bagà, Casserres, Berga (Fira de Santa Tecla) i Cal Rosal (Mercat del Bolet), entre d’altres.