Ja fa més d’una setmana que l’únic caixer automàtic de Borredà està inactiu. Després de problemàtiques constants que els usuaris havien denunciat en reiterades ocasions a les oficines de Catalunya Caixa de Berga, el caixer va quedar fora de servei pels 500 habitants permanents del poble i els gairebé 3000 visitants que el municipi pot arribar acollir en èpoques d’alta afluència de turisme com l’actual, en ple mes d’agost.
L’alcalde, Joan Roma, ha fet arribar una queixa formal al Defensor del Client de BBVA, propietària actual de Catalunya Caixa i en conseqüència responsable del manteniment dels seus serveis, denunciant aquesta mancança considerant que l’averia “suposa greus problemes de liquiditat per totes les persones del poble i tots els visitants”.
Fa dos anys, el poble va perdre l’única oficina física de Catalunya Caixa i el caixer automàtic del carrer Església número 4 és l’única via d’aconseguir efectiu. És per això, que Roma sol·licita a l’entitat bancària “la seva immediata actuació per aconseguir una cosa tan elemental i obligat com donar servei als seus clients”.