L’Aquí Berguedà organitza diumenge un debat entre els 8 candidats a l’alcaldia de Berga a la plaça de Sant Pere

Debat electoral a la vista. L’Aquí Berguedà organitza un intercanvi d’opinions públic entre els 8 candidats a l’alcaldia de Berga el proper diumenge, 19 de maig, a les 7 de la tarda (19h), a la plaça de Sant Pere. Hi han confirmat la participació els caps de llista de totes les formacions que concorren a les eleccions municipals (CUP, Junts per Berga, ERC, PSC, Berga En Comú, PP, Ciutadans i Decidim Berga).

En cas de mal temps, l’acte es traslladarà al Pavelló de Suècia. El debat durarà 1 hora i mitja aproximadament i serà moderat pel periodista de l’Aquí Berguedà Marc Canturri.

L’acte es titula ‘Debat amb pizzes a la plaça’ perquè, acabat el debat, se serviran porcions de pizza als assistents, gentilesa de Vidalba Pizzes a la Plaça. Tal com l’Aquí Berguedà ja va fer fa vuit i dotze anys amb la xocolatada i fa quatre anys amb la botifarrada, aquest cop, demana als candidats que ens ajudin a tallar i a repartir les pizzes un cop acabat l’acte. L’objectiu és fomentar el “debat post-debat”, és a dir, que hi hagi una conversa informal entre la ciutadania i els futurs representants polítics.

El debat es dividirà en tres parts. En la primera, els candidats faran balanç dels darrers quatre anys de mandat i presentaran les seves propostes sobre la legislatura que s’encetarà aquest estiu. A la segona, els alcaldables respondran preguntes del moderador, dels rivals i de quatre persones ciutadanes escollides per l’organització. Finalment, cada candidat tindrà el “minut de glòria” per vendre la seva proposta i demanar el vot. El debat es gravarà i penjarà a les xarxes, un cop hagi acabat.

L’acte compta amb la col·laboració en la logística de l’Ajuntament de Berga i el patrocini de Ballús i Vidalba Pizzes a la Plaça.

X