Estabilitzat un incendi forestal que aquest dijous a la tarda ha cremat uns 4.100 metres quadrats de bosc a Borredà. Els bombers han rebut l’avís a les 16.08h de la tarda i hi han destinat 15 dotacions, 6 de les quals aèries. A les 17.22h ja es considerava que la intensitat del foc era baixa i a les 17.46h s’ha donat per perimetrat i estabilitzat.
Segons han informat els bombers, l’origen del foc podria ser un dels llamps que va caure a la zona durant la tempesta de dimecres a la tarda. El personal del Grup d’Actuació Forestal (GRAF) ho està investigant. Amb tot, el fet que ahir plogués i que la zona estigues remullada ha ajudat a controlat l’incendi amb certa celeritat.
El foc s’ha produït en una zona amb una important massa boscosa, dins el recinte del càmping Riera de Merlès, i, bàsicament, ha cremat pins.
Incendi forestal de Borredà ESTABILITZAT. #bomberscat pic.twitter.com/w7Em65hcBc
— Bombers (@bomberscat) 4 de julio de 2019