Turisme

El Berguedà enceta una campanya per repensar el turisme i atraure visitants tot l’any

El Berguedà enceta una campanya per repensar el turisme i atraure visitants tot l’any

Nova campanya turística al Berguedà. Aquesta vegada es pretén desestacionalitzar el turisme i fer que la comarca atregui visitants tot l’any. La lidera l’Agència de Desenvolupament del Berguedà i l’associació Hostaleria i Turisme del Berguedà, que l’han batejat com Al  Berguedà, dona-hi una volta, amb la idea de repensar el turisme i fer que els visitants visquin experiències més completes, amb la cuina i la gastronomia com a principal al·licient.

La campanya consistirà en la publicació de 28 vídeos pensats perquè es puguin segmentar en funció de la plataforma on es pengin. Així, l’Agència preveu que, dels 28 vídeos, en surtin un centenar de productes audiovisuals que veuran la llum a partir d’aquest cap de setmana, progressivament, durant els pròxims 365 dies.

Aquest material es combinarà també amb elements impresos, baners i diferents continguts pensats per a llocs web. En aquest sentit, el president de l’Agència de Desenvolupament, Lluís Vall, ha explicat en roda de premsa que s’ha buscat lligar el nom de la campanya amb els cartells impresos, que mostren imatges cap per avall: “Quan el turista escaneja el QR que porta cada cartell, la imatge dona la volta al mòbil i comença l’experiència”.

La campanya, que s’ha presentat aquest dimarts al Palau dels Pinós de Bagà, tindrà una sensibilitat especial cap al sector de la restauració, un dels més afectats per la pandèmia. Una part important dels continguts que es difonguin al llarg d’aquest any parlaran de la cuina del Berguedà amb la idea que els turistes se sentin atrets i vagin a provar-la als restaurants de la zona. “Trencar amb l’estacionalitat i promocionar la restauració del Berguedà per recuperar-nos dels efectes de la pandèmia” són alguns dels principals objectius de la campanya, segons Jordi Badia, president d’Hostaleria i Turisme.

Per a Lluís Vall, la campanya “aglutina el bo i el millor de la comarca” i pensa en el Berguedà com un tot: “Et convidem a donar-hi una volta, una volta diferent i desconeguda, perquè l’oferta turística i gastronòmica és ben variada com per visitar els llocs més coneguts, però també zones diferents”. I això passa perquè aquest any el Berguedà sigui fins i tot a la sopa.

Agència de Desenvolupament del Berguedà campanya turística Hostaleria i turisme

Comentaris