La berguedana Vanessa Espelt, darrere dels looks de la desfilada de Pronovias a la Barcelona Bridal Fashion Week

Integrant de l'equip de L'Oréal Professionnel, la perruquera de Berga va ser a la desfilada de Pronovias que va tancar la Bridal, un dels esdeveniments de l'any del món de la moda.

La berguedana Vanessa Espelt ha participat aquesta primavera en una de les desfilades més importants del món de la moda. La perruquera de Berga va ser al backstage de la desfilada de Pronovias que va tancar la Barcelona Bridal Fashion Week 2024.

Espelt és una de les cinc integrants de l’equip de L’Oréal Professionnel que va perfeccionar els looks de les models que, després, van desfilar per la passarel·la del Museu Nacional d’Art de Catalunya (MNAC). També hi havia cinc membres de Raffel Pages. Totes, dirigides per tota una eminència en el món de l’estilisme, Beatriz Matallana, que ha treballat amb figures com la cantant Shakira o les actrius Elsa Pataky, Goya Toledo o Amaia Salamanca.

Beatriz Matallana, amb el cabell tenyit de rosa, amb l’equip de la desfilada de Pronovias i amb la berguedana Vanessa Espelt a la seva esquerra, amb les mans a la butxaca. CEDIDA

“La Champions de la moda”

És la segona vegada que Espelt treballa al backstage de la desfilada. “És com jugar una Champions; a nivell de moda, és de les coses més importants, i n’estic molt orgullosa”, explica la berguedana.

A més, la desfilada de Pronovias a la Bridal d’aquest any ha marcat “una nova era” pel que fa als vestits de núvia. En parla Paula Callejo a L’Hola: “Adeu als vestits de princesa tradicionals, ara es dirigeixen a una dona cosmopolita i moderna, que segueix les tendències i adora incorporar al seu look nupcial tocs diferents”.

Al portal InStyle, la periodista especialitzada en bellesa i moda Rocío Ponce parla de les peces que Pronovias va portar a la Bridal com “petites joies d’art” i certifica que, amb la desfilada al MNAC, l’empresa aconsegueix “marcar i liderar definitivament el desenvolupament del sector de la moda nupcial a nivell internacional amb identitat pròpia”.

A La Vanguardia, Isabel Clarós parla d’una desfilada “espectacular” i d’una declaració d’intencions per part de Pronovias sobre “el rumb que la marca vol agafar en el futur”. I a FashionNetwork, Triana Alonso apunta que “Pronovias es presentava així davant un nou públic, núvies joves i contemporànies que busquen vestits rebels a la vegada que senzills sense renunciar a la seva personalitat”.