Detenen un home de 36 anys a Berga per forçar la seva exparella a pujar a un cotxe i amenaçar-la

Els Mossos també van detenir un home de 32 anys com a col·laborador en la retenció il·legal de la víctima.

Els Mossos d’Esquadra van detenir, la nit de dilluns a dimarts d’aquesta setmana, un home de 36 anys per forçar la seva exparella a pujar a un cotxe i retenir-la contra la seva voluntat. El detingut, a més, tenia una ordre d’allunyament per amenaces a la víctima.

Testimonis dels fets van alertar la policia que un home estava amenaçant a punta de pistola una dona al carrer Mossèn Comellas** de Berga, pels volts de dos quarts de tres de la matinada. Els agents es van desplaçar al lloc dels fets i van iniciar una recerca de l’home. Cap les cinc del matí van localitzar la víctima, al passeig de la Indústria, amb lesions lleus i símptomes d’angoixa. Al cap d’unes hores també es va localitzar l’agressor, acompanyat d’un altre home, de 32 anys, a qui també van detenir per col·laboració amb els fets.

A tots dos se’ls acusa d’un delicte de retenció il·legal i amenaces i, en el cas de l’exparella de la víctima, també per trencament de la condemna, per saltar-se l’ordre d’allunyament que el jutge li havia imposat. La policia, això sí, no va poder localitzar l’arma de foc que alguns testimonis van assegurar que l’agressor havia utilitzat per forçar la víctima a entrar al cotxe.

Tots dos detinguts van passar a disposició del jutge aquest dijous, 25 de juliol.

**Tot i que inicialment la informació dels Mossos apuntava a la plaça Doctor Saló com a lloc dels fets, fonts municipals han aclarit que va ser al carrer Mossèn Comellas.